Offerte en bestellen

 

Offerte aanvragen

Zowel via onze website, als bij een bezoek in onze showroom, kunt u een offerte aanvragen.

Graag bij een offerteaanvraag via de website, voor een voorspoedige afwikkeling, de verplichte velden invullen. U ontvangt dan van ons per e-mail een offerte. Voor een juiste offerte graag het gewenste aantal m2, kleur, afmeting e.d. aangeven. Het is voor ons lastig om op een afstand het aantal m2 te berekenen. U kunt dit het beste uw tegelzetter laten bepalen.

Een offerte van TEGELDEAL.nl heeft een geldigheidstermijn van 14 dagen.

 

 

Bestellen

U kunt via onze website geen directe bestelling / betaling doen.

U zult van ons altijd eerst een offerte ontvangen.

Wij willen u vooraf informeren via de offerte over o.a. de huidige voorraad, de levertijden, het transport en eventueel andere aandachtspunten. Als u akkoord gaat met de offerte vragen wij een aanbetaling van 20% van de orderwaarde en gaan wij de tegels voor u reserveren, bestellen of klaarzetten voor verzending. Zodra uw bestelling compleet is, nemen wij contact met u op om een leverdatum af te spreken.

 

Laat uw tegelzetter altijd goed berekenen hoeveel tegels u nodig heeft. De tegelzetter kan dit nl. ter plaatse het best beoordelen.

 

Levertijd

Voorraad; Als wij de producten op voorraad hebben is het meestal mogelijk om binnen enkele werkdagen te leveren. Het kan voorkomen dat op het moment van de offerte-aanvraag de tegels voldoende op voorraad zijn, maar op het moment van aanbetalen de tegels zijn uitverkocht. Wij proberen onze voorraad zo goed mogelijk op peil te houden. 

 

Bestellen; Indien wij de producten moeten bestellen duurt dit doorgaans 2 tot 4 weken. Wij proberen dit zo duidelijk mogelijk vooraf te communiceren. Wij zijn hierin echter ook afhankelijk van derden; voorraad bij fabrieken, transporten vanuit Italië en Spanje.........wij hebben helaas niet alles in de hand.

 

 

Transport en levering

Klik hier voor meer informatie over de levering en het transport.

 

 

Tegels nabestellen 

Als u te weinig tegels heeft besteld, dan is een nabestelling mogelijk. Deze nabestelling kan een ander tintnummer / productie hebben dan de eerste bestelling.

Heeft u een doos bewaard van uw eerste levering, dan staan daarop allerlei codes. U kunt hiervan een foto aan ons mailen. Wij proberen dan hetzelfde tintnummer na te bestellen.   

De levertijd van uw eerdere bestelling zal waarschijnlijk ook van toepassing zijn op de nalevering.

Probeer 2 verschillende productienummers nooit te mengen, maar verwerk de nalevering op een aparte muur of vloer.

 
 

Retourneren

Tegels die speciaal voor u worden aangekocht en/of geïmporteerd vanuit Spanje of Italië worden door ons nooit retour genomen. 

Klik hier voor meer informatie over het retourneren van tegels. 

 

 

Wij verzoeken u om uw bestelling binnen 3 werkdagen te controleren; zijn de juiste aantallen / producten geleverd en of er geen breuk is in de tegels.

Bij problemen dit dan melden via telefoon of mail. Bij breuk vragen wij foto's aan te leveren, via mail, van de tegels en evt. pallet.   

Wij proberen klachten altijd z.s.m. en naar tevredenheid op te lossen.

 

 

Mocht u nog vragen hebben hierover;

   telefoon:      +31(0)475 476535   (kantoor/showroom)

   mail:             info@tegeldeal.nl