Veelgestelde vragen

Wij zijn op zaterdag 27 april gesloten.    
Wij wensen iedereen een hele fijne koningsdag!

U kunt uiteraard bij  vragen contact met ons opnemen.

Telefoon : +31(0)475 - 476535  bereikbaar op ma. - di. - do. - vr. (woensdag gesloten)

E-mail : info@tegeldeal.nl

Of stel u vraag via ons contactformulier

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op onze website zijn incl. BTW.

Zijn jullie prijzen per m2?  

De prijs van onze tegels wordt over het algemeen vermeld per m2. 
In een aantal gevallen is de prijs per stuk; dit staat er dan bij vermeld. 

Het kan zijn dat uw gevraagde m2 worden afgerond op volle dozen en het aantal m2 op uw offerte daarom is aangepast.

Zijn alle tegels aanwezig in de showroom?

De tegels op onze website hebben wij over het algemeen in onze showroom. Wij vermelden dit ook bij het artikel.
Komt u van ver dan kunt u ook informeren of de tegel in onze showroom te bezichtigen is. Het kan nl. ook zijn dat een tegel/paneel tijdelijk is uitgeleend. 

Wij kunnen ook heel veel series en merken leveren op aanvraag, deze hebben wij over het algemeen niet in onze showroom.  

Kunnen we de tegels via de website bestellen?

Wij zijn geen webshop. U kunt dus via onze website geen directe bestelling / betaling doen. U zult van ons altijd eerst een offerte ontvangen. Wij willen u nl. vooraf informeren over o.a. de huidige voorraad, de levertijden, het transport, eventuele toeslagen en andere aandachtspunten.

Hoe is de kwaliteit van de tegels?

Wij bieden u 1e keus tegels, A-kwaliteit uit 1 productie. Wij halen onze tegels voornamelijk van bekende tegelmerken uit Spanje en Italië. 

Mocht er een 2e keus (restpartij) worden aangeboden, dan wordt dit door ons duidelijk er bij vermeld. 

Mocht u twijfelen aan de kwaliteit van een geleverde tegel, neemt u dan voor plaatsing contact met ons op.

Wat is de levertijd bij een bestelling?

Wij proberen bij een offerte aanvraag de levertijd van de te bestellen producten te vermelden. Indien wij de producten moeten bestellen kan dit variëren van 1 tot 4 weken. Wij proberen dit zo duidelijk mogelijk vooraf te communiceren. Onze levertijden kunnen nooit als bindend worden beschouwd. Wij zijn hierin namelijk ook afhankelijk van derden; zoals voorraad bij fabrieken, transporten vanuit Italië en Spanje.........wij hebben helaas niet alles in de hand.

Bezorgen jullie ook tegels?

Bezorgen van tegels aan huis is mogelijk. Lees hier meer over de bezorging.

Kan ik de producten ook afhalen?

Tijdens de openingstijden van onze showroom of op afspraak (op werkdagen van 9.00-17.00 uur) kunt u de gekochte materialen ook bij ons afhalen. Bekijk hier onze openingstijden en verdere contactgegevens.

Houdt u echter wel rekening met het gewicht. Gaat het om een grotere hoeveelheid dan is een aanhanger gewenst.

Hoe kan ik de producten betalen?

In onze showroom kunt u per pin of contant betalen. Als u een bestelling via de mail bij ons plaatst kunt u alleen via de bank betalen. Betalen via een bouwdepot is ook mogelijk. 

Hoeveel tegels moet ik bestellen?

U kunt dit het beste laten berekenen door uw tegelzetter. Hij kan ter plekke bekijken hoe hij de tegels wil plaatsen en hoeveel snijafval er nodig is. Het is aan te raden extra reserve tegels te kopen met hetzelfde productienummer.

Leggen jullie ook tegels?

Wij plaatsen zelf geen tegels of sanitair.

Levert u ook tegel-bijproducten?

Wij hebben lijm, hechtprimer en voorstrijk op voorraad van het merk Sopro. Wij hebben verschillende kleuren voegmiddel en kit op voorraad van het merk Sopro  

Wij hebben een Levelling-set en clips op voorraad.  

Wij hebben diverse soorten onderhoudsproducten op voorraad van het merk HMK / Moeller.  

Leveren jullie ook tegel-plinten?

Wij laten de tegels maken uit de vloertegels van uw keuze. Klik hier voor meer informatie over plinten.

Ik heb gebroken tegels in mijn levering?

Breuk kan altijd voorkomen. Neemt u in dat geval, binnen 24 uur na levering, contact met ons op. Wij vragen u dan foto's van de breuk / pallet te sturen en een foto van de doos met daarop de productienummers. Volgens de normen van de branche mag 3% van de geleverde tegels afwijkingen vertonen. Als er rekening gehouden is met de gebruikelijke 10% snijverlies, kunnen de tegels bijgesneden en verwerkt worden.

Ik heb klachten over de producten?

Neem direct contact met ons op en verwerk de producten niet. Wij proberen, in overleg met u, zo spoedig mogelijk de klacht op te lossen.

Let wel: Klachten op tegels die vóór verwerking geconstateerd hadden kunnen worden maar tóch verwerkt zijn, worden niet in behandeling genomen door ons en de fabrikant.  

Wat betekenen onderstaande tegeltermen?

Gerectificeerd: Gerectificeerde tegels worden na het bakproces exact op maat geslepen. Het voordeel hiervan is dat deze tegels met een minimale voeg geplaatst kunnen worden.

Naturale: Dit betekend naturaal / natuurlijk. Op deze tegels hebben geen bewerkingen plaatsgevonden.

Lappato: Dit betekend semi glanzend. Door deze tegelbewerking krijgt de tegel een lichte glans. 

Lucidato: Dit betekend gepolijst. Door deze bewerking krijgt de tegel een hoogglans uitstraling. 

Strutturato: Gestructureerd oppervlak 

Listello: Decoratieve lijst, strip of boord 

Muretto: Een mix van stroken in verschillende afmetingen 

R-waardesDit heeft te maken met de antislipwaarde.  De meest voorkomende waardes zijn R9 bij normaal gebruik en R10 voor bijvoorbeeld badkamers en keukens. R11, R12 en R13 worden veelal gebruikt in openbare ruimtes, buiten of industrie.  

 

Contact
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.
Privacy *